مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:152024-01-10اقتصادي

ساخت همزمان 9 راه روستایی در استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در حال حاضر 8 پروژه ساخت راه روستایی در مجموع به طول بیش از 60 کیلومتر در سطح استان فعال و در دست احداث است.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: در دو سال اخیر 160 کیلومتر راه روستایی در سطح استان زیرسازی و آسفالت شده و در حال حاضر با فعالیت 9 پروژه در این حوزه، ساخت بیش از 60 کیلومتر راه روستایی در دست اجرا است.

وی افزود: ساخت راه روستایی سرآبادان بطول 10 کیلومتر در شهرستان تفرش با قراردادی به مبلغ 300 میلیارد ریال یکی از این طرح ها است که اکنون مشغول ترانشه برداری و آماده سازی مسیر برای زیرسازی آن هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: ساخت راه روستایی وسـمق - هفتیـان نیز دیگر پروژه ساخت راه روستایی در شهرستان تفرش است که عملیات زیرسازی آن بطول سه کیلومتر انجام شده و آماده اجرای آسفالت است.

جهانی در ادامه با اشاره به ساخت راه های روستایی در شهرستان فراهان گفت: راه های روستایی ماستر - گــونه و تلخـاب - چاقر نیز در مجموع به طول 4.

5 کیلومتر با 260 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

وی اضافه کرد: ساخت راه های روستایی مهرآباد - خارپهلو با اعتبار اولیه بمبلغ 150 میلیارد ریال (که در گام نخست نیاز به 100 هزار مترمکعب ترانشه برداری سنگی دارد) و دارانجیـر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت همزمان 9 راه روستایی در استان مرکزی

ساخت همزمان 9 راه روستایی در استان مرکزی