مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:152024-01-16سياسي

100هزار هکتار از اراضی ایلام زیرچترجهش تولید در دیمزارها


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: هدف نهایی از اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، دانش بنیان کردن کشاورزی دیم مبتنی بر فناوری است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: هدف نهایی از اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، دانش بنیان کردن کشاورزی دیم مبتنی بر فناوری است.

محمد زارع در جلسه با رییس و مسئولان اجرای طرح جهش تولید در دیمزاهای استان، اظهار کرد: طی سال زراعی جاری بیش از 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر چتر حمایتی طرح جهش تولید در دیمزارها قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ظرفیت بسیار خوب زمین های دیم کشاورزی در استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تمام توان در این زمینه ورود کرده و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در تلاش است این حوزه به صورت 100 درصدی فعال و بهره آن در امنیت غذایی کشور و سفره مردم دیده شود.

زارع، با بیان اینکه ستاد اجرایی در حوزه دیمزارها سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده و جهاد کشاورزی استان هم همکاری و همراهی دارد، افزود: با تلاش بی وقفه و نظارت دقیق طی سال گذشته در راستای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در استان رتبه نخست کشور به ایلام اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100هزار هکتار از اراضی ایلام زیرچترجهش تولید در دیمزارها

100هزار هکتار از اراضی ایلام زیرچترجهش تولید در دیمزارها