مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:512023-12-29سياسي

سردار زهرایی: نبرد مردم غزه با رژیم صهیونیستی جنگ اراده ها با ارابه ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در یادواره سرداران، 118 شهید و 13 شهید گمنام شهرستان دیر در مصلای شهدای محراب، اظهار داشت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در دوره طلایی نبرد آخرالزمانی قرار داریم و باید با یاران شیطان بجنگیم و رو در رو شویم.

وی با بیان اینکه داستان ما و شیطان نبرد حق با باطل و مرگ و زندگی است، افزود: نمونه به روز جبهه باطل، رژیم صهیونیستی است که ذیل جبهه شیطان و استکبار است و بعد از آن آمریکای جهان خوار و سپس انگلیس و فرانسه قرار دارند.

سردار زهرایی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهادت را مرگ تاجرانه برشمرد و بیان کرد: خداوند نعمت جان که خودش داده و یک جنس موقتی است را به بهای رضوان الهی و بقا ابدی به شرط جهاد و هجرت و استقامت و خلوص نیت از شهدا می خرد.

وی ادامه داد: امروز در نبرد تمدن در حال شکل گیری نوین اسلامی با تمدن پوشالی در حال زوال غرب، اراده ها با ارابه ها می جنگند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اگرچه جبهه حق از لحاظ تجهیزات از جبهه استکبار عقب است و امکانات آنها را ندارد، اما آنها یک مشت تجهیزات با اپراتور پشت آن دارند و ما قلب های در تسخیر دین خدا قرار گرفته و کاسه های سر عاریه داده شده به خدا یعنی اراده و باور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: نبرد مردم غزه با رژیم صهیونیستی جنگ اراده ها با ارابه ها است

سردار زهرایی: نبرد مردم غزه با رژیم صهیونیستی جنگ اراده ها با ارابه ها است