مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:262023-12-29سياسي

امام جمعه سنندج: جامعه بین المللی در برابر کشتار بی گناه مردم غزه سکوت کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: هیچ وقت دشمنان دست از نقشه های خود دست نمی کشند رسانه های دشمن همواره در تلاش هستند که دین اسلام را که دینی سراسر رحمت است، خشن نشان دهند و امنیت جامعه اسلامی را مخدوش کنند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان گمراه کردن جوانان و سوق دادن آنها به سمت اعتیاد است، گفت: ایجاد ظرفیت های لازم برای ایجاد اشتغال جوانان و رفع بیکاری، رونق اقتصاد، حمایت از تولید نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با تمام ظرفیت از طریق فضای مجازی جوانان و جامعه اسلامی را به سمت تباهی بکشد لذا باید تلاش کنیم فضای سمی مجازی را به بستری برای پیشرفت در حوزه های مختلف تبدیل کنیم.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقشه های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی و اجرا کرده اند اما همواره به واسطه بیداری و بصیرت ملت ناکام مانده و راه به جایی نبرده اند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: کشور ما توطئه هایی را پشت سر گذاشته که هر کدام از آنها می توانست نظامی را نابود کند اما بصیرت و حضور در صحنه ملت موجب شده که نه تنها نقشه های دشمنان نقش برآب شود بلکه پله های پیشرفت و توسعه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: جامعه بین المللی در برابر کشتار بی گناه مردم غزه سکوت کرده است

امام جمعه سنندج: جامعه بین المللی در برابر کشتار بی گناه مردم غزه سکوت کرده است