مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:102024-01-14بين الملل

دودی که به چشم غرب و اسراییل می رود


اگر اسراییل جلوی نسل کشی در غزه را نگیرد ابعاد جنگ روز به روز افزایش پیدا می کند و دود آن بیشتر از همه به چشم غرب و اسراییل خواهد رفت.

  - اگر اسراییل جلوی نسل کشی در غزه را نگیرد ابعاد جنگ روز به روز افزایش پیدا می کند و دود آن بیشتر از همه به چشم غرب و اسراییل خواهد رفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین الملل در یادداشتی که شهروند منتشر کرد نوشت: جنگ غزه خواه یا ناخواه گسترش پیدا می کند؛ چرا که پرونده فلسطین مهمترین پرونده ای است که در صد سال گذشته جهان را به خود مشغول کرده است به همین دلیل موضوع فلسطین مسئله مهم جهان است و نمی توان آن را در یک فرایند کوتاه حل و فصل کرد.

ورود امریکا به این ماجرا ادامه این درگیری ها را بیشتر می کند.

آمریکا، اسراییل را مهمترین پایگاه خود را در جهان می داند و معتقد است که رژیم صهیونیستی می تواند منطقه وسیعی از سرزمین های مسلمانان را تحت کنترل در بیاورد و مانع شکل گیری قدرتهای معارض آمریکا در این منطقه شود.

از سوی دیگر کشورهای غربی اعلام کردند که پس از عملیات های یمن در دریای سرخ، هزینه حمل کالا از طریق این دریا و اقیانوس هند 30درصد افزایش یافته است و این امر فشار سنگین مالی به حامیان اسراییل وارد کرده است و این دلیل ورود آمریکا به این نزاع بود و گمان می رود که یمن از مواضعی که در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دودی که به چشم غرب و اسراییل می رود

دودی که به چشم غرب و اسراییل می رود