مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:002023-12-23سياسي

حضور خبرنگاران در جامعه باعث قوت قلب است


معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ضمن خداقوت به خبرنگاران حاضر در رویداد جام امید گفت: حضور خبرنگاران در جامعه و رسانه باعث شده است ما از مسیر های سختی که پیش رو داشتیم عبور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، اسماعیل قزل سفلی در ابتدا با بیان اینکه آمریکایی ها با یک ایران 7 هزار ساله در حال رقابت هستند و ایران مرکز اسلام دنیا است گفت: تراز جمهوری اسلامی به همین دلیل بالاست آنها می بینند جمهوری اسلامی الارقم تحریم ها در حال پیشرفت است.

  شکست فشار حد اکثری    معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: خودشان معترف هستند و می گویند هر کجای جهان که پا می گذاریم روح ایران را می میبینیم.

وی با بیان اینکه امروز از این فرصت استفاده می کنم و از شما اصحاب رسانه تشکر می کنم در حمله سایبری که چند روز گذشته به سیستم سوخت شد مولفه ای که بسیار کمک کرد رسانه ها بودند گفت: رسانه ها و خبرنگاران میدان را در دست گرفتند و کاری کردند که آنها نا امید شدند، کمک رسانه باعث شد در سریع ترین زمان ممکن مشکل حل شود و کمک های بسیاری کردن.

  قزل سفلی در ارتباط با حضور خبرنگاران و رسانه ها در جامعه تصریح کرد: حضور رسانه ها و خبرنگاران ما را از فضا های سختی نجات داد مانند زمان کرونا که همراهی رسانه و صبوری مردم باعث شد از آن دوران هم عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خبرنگاران در جامعه باعث قوت قلب است

حضور خبرنگاران در جامعه باعث قوت قلب است