مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:552024-01-12بين الملل

مشاور نخست وزیر عراق: غرب در یمن مرتکب حماقتی دیگر شد


مشاور سیاسی نخست وزیر عراق با محکوم کردن حملات بامداد جمعه آمریکا و انگلیس به یمن این حملات را نشان دهنده حماقت غربی ها دانست.

- مشاور سیاسی نخست وزیر عراق با محکوم کردن حملات بامداد جمعه آمریکا و انگلیس به یمن این حملات را نشان دهنده حماقت غربی ها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فادی الشمری ، مشاور سیاسی نخست وزیر عراق ضمن محکوم کردن حملات آمریکا و متحدانش در اوایل روز جمعه به مواضع انصرالله یمن تاکید کرد، این حملات اقدام احمقانه غرب در گسترده ساختن ابعاد درگیری در غرب آسیا هستند.

الشمری در پیامی که در رسانه اجتماعی ایکس منتشر کرد، نوشت: غرب باید در راستای بر طرف کردن شرمساری خود از بابت روایت هایی که درباره نقض حقوق انسان ها با موضع گیری اسراییل علیه فلسطین و زنان، کودکان و غیرنظامیان نوار غزه مطرح شده اند عمل کند اما اقدام احمقانه دیگری را با گسترده ساختن دایره جنگ و افزایش تنش ها در منطقه انجام داده در حالی که همزمان دیگران خواستار خویشتنداری و کاستن از تنشها به جای افزایش آنها شده اند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، ارتش های آمریکا و انگلیس اوایل روز جمعه 23 حمله هوایی را علیه نقاط مختلف یمن در چهار استان از جمله صنعا، الحدیده، تعز و ذمار صورت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور نخست وزیر عراق: غرب در یمن مرتکب حماقتی دیگر شد

مشاور نخست وزیر عراق: غرب در یمن مرتکب حماقتی دیگر شد