مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 22:052023-12-28سياسي

عضویت 12 هزار در سامانه جامع رسانه های کشور


معاون رسانه ای و تبلیغات وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی اظهارداشت: تعداد اعضای سامانه جامع رسانه های کشور در دو سال ونیم پیش دوهزار نفر بود که درسال جاری به 12 هزار نفر رسیده و تعداد بیمه شدگان صندوق هنر در دو سال ونیم اخیر دو برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فرشاد مهدی پور در نشستی صمیمی با خبرنگاران قم درباره اعطای مجوزهای گسترده رسانه اظهارداشت: سیاست ما توسعه کیفی رسانه ها است لذا در دو سال و نیم اخیر مجوز رسانه ها یک عدد ثابتی است و جدیت داریم که مجوز بی اساس صادر نکنیم اما قانون با دریافت حداقل ها دست هیات نظارت را برای صدور مجوز باز گذاشته است.

وی درخصوص اختصاص مکانی به عنوان خانه خبرنگاران استان قم گفت: مسئولان استان و اداره کل ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان قم می توانند یک محلی را برای خبرنگاران درنظر بگیرند کمااینکه این اقدام در برخی استان ها محقق شده است .

معاون رسانه و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت های صورت گرفته از سوی معاونت رسانه و تبلیغات وزارت ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: میزان یارانه ای که در سال 1400 به استان قم اختصاص یافته دو میلیارد و200 میلیون، سال 1401، یک میلیارد و500 میلیون و سال جاری تاکنون دومیلیارد و500 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 12 هزار در سامانه جامع رسانه های کشور

عضویت 12 هزار در سامانه جامع رسانه های کشور