مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:452023-12-31بين الملل

مردم ایران معتقدند طوفان الاقصی یک عملیات کاملاً فلسطینی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری مدیر مرکز رصد فرهنگی کشور گفت: این نظرسنجی که توسط دفتر طرح های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج در هفته آخر آذرماه در حجم نمونه ملی انجام شده، - داده های جدیدترین نظرسنجی ملی نگرش ایرانیان به مساله فلسطین نشان می دهد اکثریت ایرانیان طوفان الاقصی را ابتکاری فلسطینی می دانند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری مدیر مرکز رصد فرهنگی کشور گفت: این نظرسنجی که توسط دفتر طرح های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج در هفته آخر آذرماه در حجم نمونه ملی انجام شده، نشان می دهد که مردم ایران مسبب اصلی جنگ اخیر غزه را بیشتر متوجه اسراییل و آمریکا می دانند.

وی افزود: بر اساس یافته های این نظرسنجی ملی، کمتر از 5 درصد از پاسخگویان معتقدند جمهوری اسلامی ایران مسبب اصلی جنگ اخیر در غزه بوده است.

مدیر مرکز رصد ادامه داد: همچنین در این نظرسنجی ملی، فقط 6 درصد از افراد، نقش اصلی ایران را طراحی عملیات طوفان الاقصی می دانند و از سویی دیگر بیش از 50 درصد بر این باورند که جمهوری اسلامی ایران از فلسطین پشتیبانی و حمایت های گوناگون سیاسی، دیپلماتیک، رسانه ای و آموزش نظامی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران معتقدند طوفان الاقصی یک عملیات کاملاً فلسطینی است

مردم ایران معتقدند طوفان الاقصی یک عملیات کاملاً فلسطینی است