مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:402024-01-17سياسي

دعوای دشمنان با ایران بر سر حاکمیت دینی است


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: دعوای دشمنان با ایران اسلامی بر سر حاکمیت دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد،  حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروز پور امشب در همایش بزرگداشت شهادت 68 کودک دانش آموز که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد افزود: دعوای دشمنان آمریکایی و اسراییلی با ایران اسلامی بر سر حاکمیت دینی و ولایت فقیه است.

وی اظهار داشت: مشکل دشمنان با ایران، حکومت اسلام است، حاکمیت دین و مرجعیت دین است که در راس همه امور قرار گرفته است.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: چرا صدام ملعون دانش آموزان را به شهادت رساند؟چرا جنگ را بر ایران تحمیل شد؟ چرا 220 هزار جوان را به شهادت رساندند؟ چرا آمریکا و اسراییل و مستکبران با ایران اسلامی مخالفت دارند مگر ما با آنان چه کرده ایم.

نوروز پور افزود: جمهوری اسلامی ایران با استکبار چه کرده است، یک عمر مستکبران جهان فریاد زدند دین برای اداره جامعه برنامه ندارد دین از سیاست جداست ولی امام(ره) با قیام الهی خود حکومت دینی را پایه گذاری کرد.

وی اظهار داشت: امام(ره) یک مدل حکومت دینی به دنیا ارائه کرد که برای همه ارکان نظام برنامه دارد، ولی فقیه در راس همه امور قرار دارد و قوای دیگر برنامه ها را اجرا و نظارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای دشمنان با ایران بر سر حاکمیت دینی است

دعوای دشمنان با ایران بر سر حاکمیت دینی است