مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 22:452023-12-26فرهنگي

هنرمندان پیشکسوت تئاتر مشهد مورد غفلت واقع شده اند


کارگردان مستند دروازه طلایی تئاتر مشهد گفت: ارتباط نسل جوان با پیشکسوتان تئاتر قطع شده است و متاسفانه امروزه هنرمندان پیشکسوت این حوزه به فراموشی سپرده شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان مستند دروازه طلایی تئاتر مشهد گفت: ارتباط نسل جوان با پیشکسوتان تئاتر قطع شده است و متاسفانه امروزه هنرمندان پیشکسوت این حوزه به فراموشی سپرده شده اند.

محمد برومند، امروز 5 دی ماه، در نشستی تحت عنوان صد سال تئاتر مشهد که در مکتب بافت مشهد برگزار شد، در خصوص مستند دروازه طلایی تئاتر مشهد اظهار کرد: این مستند امروز برای اولین بار در مکتب بافت مشهد اکران شد.

هنگام تهیه مستند با سختی و موانع زیادی روبه رو شدیم و بنابر اتفاقاتی فیلم در حدود 30 دقیقه خلاصه شد که امیدوارم در فرصت مناسب تری مستند کامل به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه در مستند دروازه طلایی تئاتر مشهد سعی کردیم سالن های نمایشی که در خیابان ارگ مشهد وجود داشت را به تصویر بکشیم، گفت: در مستند دروازه طلایی مشهد قرار نیست که تاریخ صد ساله تئاتر مشهد را معرفی کنیم؛ در این مستند تنها خیابان ارگ مشهد که اولین سالن های تئاتر و بیشترین نمایش هایی که در سالن های این خیابان به نمایش گذاشته شد را معرفی می کنیم که امروزه تنها سالن فعال این خیابان سالن هلال احمر است که هر از گاهی نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان پیشکسوت تئاتر مشهد مورد غفلت واقع شده اند

هنرمندان پیشکسوت تئاتر مشهد مورد غفلت واقع شده اند