مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:202024-01-09پزشكي

موزه تاریخ پزشکی همدان افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح موزه تاریخ پزشکی طی ماه های آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدمهدی مجذوبی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در سالن همایش های دانشگاه اظهار کرد: از دو سال پیش مجموعه را منطبق بر سیاست توسعه متوازن پیش بردیم که خوشبختانه از نظر وزارت بهداشت در زمره دانشگاه های پیشرو در حوزه توسعه متوازن قرار گرفته ایم زیرا هیچ حوزه ای در این مجموعه نبوده که مغفول واقع شود.

وی با بیان اینکه در توسعه فضای فیزیکی و آموزشی از محل تهاتر، احداث ساختمان جدید دانشکده بهداشت با 8 هزار متر مربع آغاز شده است گفت: تصویب تأسیس چهار پژوهشکده و راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت از دیگر اقدامات شاخص توسعه ای در دانشگاه است که در دو سال گذشته رقم خورد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین با اشاره به اینکه در رتبه کیفی در زمره چهار دانشگاه برتر حوزه تحقیقات شناخته شدیم که مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گرفت عنوان کرد: رتبه دوم مرکز تحقیقات دانشجویی دانشگاه و رتبه نخست کمیته اخلاق دانشگاه را در کشور به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه توسعه رشته مقاطع در حوزه آموزش در دستور کار قرار گرفته است در ادامه به اقدامات حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این زمینه کارهای خوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه تاریخ پزشکی همدان افتتاح می شود

موزه تاریخ پزشکی همدان افتتاح می شود