مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:252024-01-05سياسي

اعضای شورای شهر قم پاسخگوی دغدغه های مردم شدند


اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق 1 و 7 قم با حضور در مسجد امیرالؤمنین(ع) واقع در خیابان دورشهر، ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، پاسخگوی سؤالات و دغدغه های شهروندان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن محرری در این مراسم که چهارشنبه شب برگزار شد، یکی از وظایف شورای اسلامی شهر را ارتباط با مردم و پاسخگویی به درخواست ها، انتقادات و مشکلات مردم دانست و بیان کرد: عملیاتی کردن این درخواست ها با زمان بندی معین و ارتباط حضوری فراهم شده و مکاتبات نیز به کمسیون های تخصصی ارجاع داده می شود و با حضور شهرداری و نمایندگان شهرداری پاسخ لازم نیز ارائه می گردد.

رییس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: سامانه 137 پل ارتباطی بسیار منسجمی است که مردم به راحتی می توانند مشکلات خود را با شهرداری مطرح کرده و شورای شهر نیز متقابلاً مسائل پرتکرار شهر را در کمیسیون های مربوطه رسیدگی می کند؛ از دیگر عرصه های خدمت به مردم حضور اعضای شورای شهر، در مساجد است که به مناسبت های مختلف صورت می گیرد و ارتباط چهره به چهره با مردم در انجام می شود.

وی در پایان به شهادت حاج قاسم و کشتار ناجوانمردانه مردم کرمان پرداخت و گفت: این حمله تروریستی نشان داد که دشمن حتی از عزاداران حاج قاسم هم واهمه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر قم پاسخگوی دغدغه های مردم شدند

اعضای شورای شهر قم پاسخگوی دغدغه های مردم شدند