مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:302023-12-25سياسي

دهه فجر امسال کدام پروژه ها در آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسند؟


جزییات افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی آذربایجان شرقی در دهه فجر اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی امروز  در جلسه هماهنگی افتتاح طرح های عمرانی در دهه فجر اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم بر این است که ضمن تزریق مالی به طرح های ملی قابل افتتاح تا آخر سال جاری، آنها نیز در پیوست بهره برداری از طرح های عمرانی ایام الله دهه فجر جای گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: بنای دولت بر این است که تمام پروژه ها به صورت کامل به افتتاح برسند و اقتتاح ناقص پروژه ها نباید اتفاق بیفتد.

ذاکری بر ضرورت هماهنگی دستگاه های اجرایی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های اجرایی در استان وجود دارد که این روند باعث شده، اجرای پروژه ها به خوبی پیش برود.

وی به اهمیت اطلاع رسانی طرح های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال توسط مدیران دستگاه ها تاکید کرد و گفت: مدیران اجرایی دستگاه ها مردم را در جریان تکمیل و افتتاح پروژه ها قرار دهند.

در این جلسه اعلام شد که در دهه فجر سال 1402 پروژه های متعددی در استان به بهره برداری خواهد رسید؛ در این راستا در حوزه راهداری 136 پروژه با اعتبار 2368 میلیارد تومانی، در حوزه آب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر امسال کدام پروژه ها در آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسند؟

دهه فجر امسال کدام پروژه ها در آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسند؟