مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 09:502023-12-22سياسي

رونمایی از طرح فرهنگی مهرواره کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان


رییس مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج استان اصفهان گفت: طرح فرهنگی مهرواره پیوست فرهنگی، هنری برای کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان دارای چند بخش از جمله برنامه تلویزیونی پنج قسمتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، از طرح فرهنگی مهرواره کنگره 24 هزار شهید استان اصفهان رونمایی شد.

علی فتحیان، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در نشست خبری رونمایی از طرح فرهنگی مهرواره اظهارکرد: برخی اتفاقات در دفاع مقدس توسط کودکان و نوجوانان رقم خورد امروز در غزه نیز شاهد این موضوع هستیم؛ زیباترین جلوه کنگره 24 هزار شهید استان اصفهان، بخش کودکان است، امیدوارم در این مسیر دین خود را به شهدا ادا کنیم.

وی با بیان اینکه کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان دارای 22 کمیته و 4 کارگروه است، یادآور شد: کارگروه خلق رویدادها و آثار هنری یکی از این کارگروه ها است و این مهرواره یکی از مصادیق آن است.

فتحیان هدف از تشکیل کمیته ها را آشنایی بیشتر مردم با موضوع ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: همگی باید برای اجرای کنگره مشارکت داشته باشیم تا در این مسیر از هفته دفاع مقدس امسال تا 25 آبان سال 1403 یک سال شهدایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح فرهنگی مهرواره کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان

رونمایی از طرح فرهنگی مهرواره کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان