مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:202024-01-09سياسي

قرآن و روایات نسخه رهایی بشر از مصائب امروز است


آیت الله مکارم شیرازی در پیامی قرآن و روایات معصومین(ع) را برنامه ای جامع معرفی کرد که نیاز همیشه انسان ها خصوصاً در دنیای امروز بوده و نسخه رهایی بشر از مصائب و دردهایی است که امروزه دچار آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن پیام آیت الله مکارم شیرازی به مسابقات کشوری معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه سازمان اوقاف و امور خیریه بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم قال رسول الله صلی الله علیه وآله: اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ.

(اصول کافی، ج 2، ص459) در ابتدا لازم است از همه دست اندرکاران و مسئولان این مسابقات با برکت تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم این برنامه گام مفیدی در جهت معرفی و انتشار معارف ناب قرآنی و روایی باشد.

حقیقت این است که قرآن کریم در جایگاه نخست و پس از آن، کلام نورانی اهل بیت(علیهم السلام)، دریایی زلال و بی پایان از معارف الهی است که انسان برای تکامل و تعالی به آن نیازمند است.

قرآن کریم که معجزه جاویدان برای همه نسل هاست و همچون خورشید، راه را نشان می دهد و نهج البلاغه که آن را در بلاغت و فصاحت و بیان معارف، برتر از کلام بشر دانسته اند و صحیفه سجادیه که زیباترین تعابیرِ خضوع و خشوع بندگان را در مقابل ذات پروردگار متعال در قالب مناجات ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن و روایات نسخه رهایی بشر از مصائب امروز است

قرآن و روایات نسخه رهایی بشر از مصائب امروز است