مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:202024-01-07اقتصادي

رشد 11 درصدی برداشت از معادن گیلان


مدیرکل صمت گیلان، به میزان وضعیت برداشت مواد معدنی اشاره کرد و افزود: در 9 ماهه سال جاری هفت میلیون و 873 هزار تن مواد معدنی از معادن استان برداشت شد که نسبت به 9 ماهه سال قبل 11 درصد رشد را نشان می دهد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان، به میزان وضعیت برداشت مواد معدنی اشاره کرد و افزود: در 9 ماهه سال جاری هفت میلیون و 873 هزار تن مواد معدنی از معادن استان برداشت شد که نسبت به 9 ماهه سال قبل 11 درصد رشد را نشان می دهد.

تیمور پورحیدری امروز، 17 دی ماه در جلسه تخصصی معدن که با حضور مدیران و کارشناسان اداره معادن و اکتشافات معدنی استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی و نظارت علمی معادن مد نظر قرار بگیرد.

وی افزود: برخی درخواست های برداشت موقت رودخانه ای بی مورد است و اساسا مصالح رودخانه ای را به عنوان معدن دائم به رسمیت نمی شناسیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر اینکه نهادهای متولی رودخانه ها و منابع طبیعی تکالیف نظارتی در حفظ انفال دارند، تصریح کرد: اختیار بستر رودخانه از حیث استعدادیابی، نظارت مستمر و مقابله با برداشت های غیر مجاز، با شرکت آب منطقه ای است و صرفا پس از موافقت کارشناسی و اعلام نیاز آب منطقه ای، فقط مجوز حمل توسط اداره کل صمت صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی برداشت از معادن گیلان

رشد 11 درصدی برداشت از معادن گیلان