مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:302023-12-24پزشكي

ترویج فرهنگ پاسخگویی اجتماعی با برگزاری جشنواره کشوری اتا در یزد


جشنواره کشوری پاسخگویی اجتماعی «اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند اجتماعی(اتا)» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد جشنواره کشوری پاسخگویی اجتماعی اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند اجتماعی(اتا) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

جشنواره اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند در پاسخگویی اجتماعی (اتا) در راستای گسترش و ترویج فرهنگ پاسخگویی اجتماعی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی با محوریت دانشگاه پاسخگو با رویکرد همکاری های درون بخشی، بین بخشی و مشارکت های مردمی با تمرکز بر عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و بیماری های غیر واگیر برگزار می شود.

این جشنواره فردا چهارم دیماه جاری با محورهای بیماریهای غیرواگیر و عوامل خطر مرتبط با تاکید بر دیابت، سرطان و پرفشاری خون و همچنین عوامل اجتماعی موثر بر سلامت در محل سالن همایش های باقرالعلوم(ع) دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

اهداف برگزاری این جشنواره نیز نهادینه شدن پاسخگویی اجتماعی در قشر دانشجو، کارمند و عضو هیئت علمی ، ارائه الگوهای مناسب برای ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی ، تغییر نگاه دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی ، افزایش نوآوری و خلاقیت در خدمت رسانی ، تأثیرگذاری و اثربخشی پژوهش ها و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ پاسخگویی اجتماعی با برگزاری جشنواره کشوری اتا در یزد

ترویج فرهنگ پاسخگویی اجتماعی با برگزاری جشنواره کشوری اتا در یزد