مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:502023-12-27اقتصادي

عرضه کننده سموم کشاورزی تاریخ مصرف گذشته در اردبیل محکوم شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از اجرای احکام تعزیرات حکومتی پارس آباد و وصول جریمه بیش از 2 میلیارد ریالی فروشنده سموم کشاورزی تقلبی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از اجرای احکام تعزیرات حکومتی پارس آباد و وصول جریمه بیش از 2 میلیارد ریالی فروشنده سموم کشاورزی تقلبی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی اردبیل، علی رحیمی آذر گفت: پرونده متهم سموم کشاورزی به اتهام عرضه و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته به ارزش یک میلیارد و 546 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی پارس آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر معدومی کالاها، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 475 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: پرونده برای اجرای حکم به اداره ابلاغ و اجرای احکام تعزیرات پارس آباد ارسال و پس از مراحل قانونی جریمه وصول شد.

به گفته رحیمی آذر، فرماندهی انتظامی شهرستان پارس آباد کالاها را از یک واحد صنفی فروش سموم شیمیایی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی پارس آباد ارسال کرده بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کننده سموم کشاورزی تاریخ مصرف گذشته در اردبیل محکوم شد

عرضه کننده سموم کشاورزی تاریخ مصرف گذشته در اردبیل محکوم شد