مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:202023-12-24سياسي

تبادل دانش بین 18 کشور در کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان


معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور گفت: هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان با هدف دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و دانش بنیان در صنعت شیلات با حضور 18 کشور به میزبانی البرز در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمود حافظیه، معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در مراسم افتتاح کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان که صبح امروز در مرکز آمورش عالی امام خمینی(ره) فردیس برگزار شد، در خصوص این کنگره اظهار کرد: هفتمین کنگره تحقیقات شیلات آبزیان در ایران به میزبانی البرز  در روزهای سوم و چهارم دی ماه جاری در حال برگزاریست.

وی افزود: کنگره تحقیقات شیلات و آبزیان کشور هرساله در کشورهای بوسنی، ترکیه، مالزی و سه دوره در ایران برگزار شده و امسال  هم در ایران با میزبانی البرز توسط مرکز آموزش عالی امام خمینی با همکاری موسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور برگزار می شود.

پس از تشکیل کمیته راهبری و شورای سیاستگذاری، کمیته اجرایی به مرکز آموزش عالی امام خمینی و کمیته راهبری به موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور محول شد.

این مقام مسؤول گفت: در طی فرآیند برگزاری کنگره توانستیم در حوزه های مختلف شیلات بیش از 202 عنوان مقاله را دریافت کنیم این مقالات در فرایند داوری مورد بازبینی قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل دانش بین 18 کشور در کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان

تبادل دانش بین 18 کشور در کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان