مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:052023-12-25سياسي

محمدباقر خرمشاد: مردم به کسانی رأی می دهند که در سرنوشت معیشتی شان مؤثر باشند


استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) ضمن ارزیابی خلأهای قانون انتخاباتی کشور به بررسی و علل میزان مشارکت در انتخابات جهان و ایران پرداخت و گفت: - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - در حالی که حدود 70 روز به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، حضور نمایندگان تشکل ها و احزاب مختلف سیاسی کشور در رسانه ها پررنگ تر از قبل شده است و آنها به معرفی برنامه ها و ایده های خود برای مجلس آینده می پردازند.

در این بین، کارشناسان و اساتید دانشگاهی نیز که عمدتاً در حوزه سیاست و جامعه شناسی فعال هستند، از نگاه علمی و دانشگاهی خود، انتخابات، مجلس آینده و انتظار جامعه از مجلس را تحلیل می کنند.

محمدباقر خرمشاد، عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، از جمله این اساتید است که کنار نوشتن مقالات و کتاب های مختلف در حوزه علوم سیاست و جامعه شناسی، در مسند اجرایی کشور نیز دارای سوابقی است که معاونت سیاسی وزیر کشور از شهریور 1400 تا فروردین 1401، تصدی معاونت فرهنگی وزارت علوم، معاونت آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه ایران و حضور در مرکز پژوهش های مجلس از جمله آنهاست.

تسنیم در گفت وگو با وی مسائل مختلفی از جمله قانون انتخابات، انتخابات مجلس، مشارکت و عوامل اثرگذار در این زمینه و همچنین عملکرد مجلس یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدباقر خرمشاد: مردم به کسانی رأی می دهند که در سرنوشت معیشتی شان مؤثر باشند

محمدباقر خرمشاد: مردم به کسانی رأی می دهند که در سرنوشت معیشتی شان مؤثر باشند