مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:352023-12-27سياسي

گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر به دولت سیزدهم ارتباطی ندارد


گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر به دولت سیزدهم ارتباطی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری در پی ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر از سوی مجلس به قوه ی قضاییه و فضاسازی های برخی افراد در این خصوص، اعلام می دارد مباحث مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعضای گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مجموعه علیصدر، مربوط به سالهای 1370 تا 1400 بوده و به هیچ وجه با دوران فعالیت هیأت مدیره ی حال حاضر شرکت سیاحتی علیصدر و دولت مردان دولت مردمی و انقلابی ایران قوی مرتبط نیست.

گفتنی است این گزارش بر اساس بررسی عملکرد شرکت در تاریخ مذکور بوده و فعالیت های شرکت از ابتدای دولت سیزدهم تحت نظارت دیوان محاسبات قرار دارد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه در زمان تغییر دولت در سال 1400 مجموعه ی شرکت سیاحتی علیصدر به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود که با پیگیری و حمایت علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در تاریخ 26 اسفندماه 1400 مجدداً این مجموعه احیا شد و کارگران شرکت به کار برگشتند.

لازم به ذکر است گزارش ارائه شده، هنوز در دستگاه قضایی رسیدگی نشده و هرگونه نتیجه گیری در این خصوص شتاب زده، غیرکارشناسی و غیرواقعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر به دولت سیزدهم ارتباطی ندارد

گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر به دولت سیزدهم ارتباطی ندارد