مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:052024-01-12سياسي

چمران: فرهنگ شهادت را از امام حسین(ع) به ارث برده ایم


فرهنگ شهادت و شهادت طلبی را از امام حسین(ع) به ارث برده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار رییس شورای شهر تهران که صبح امروز در بیت الزهرا(س) صورت گرفت، اظهار کرد: اتفاقی که در استان رقم خورد زوایای وجودی شهید سلیمانی را بیشتر نمایان کرد و در صحنه عمل محسوس است.

وی افزود: نگاه اول شهید سلیمانی یک نگاه نظامی است و ابتکاری که شهید سلیمانی در جبهه مقاومت به خرج داد منسجم کردن نیروهای مقاومت در کشورهای سوریه و لبنان بود که همه ماموریت ها به خوبی در این کشورها در حال انجام بوده و هست.

امام جمعه کرمان در ادامه توضیح داد: تاثیرات شهید سلیمانی در حوزه فرهنگ نیز بوده و در انفجار کرمان به وضوح شاهد بودیم که عمق محبوبیت شهید سلیمانی و اسوه و الگو بودن او در جامعه و در همه زوایای زندگی مردم اثر مثبت گذاشته است تا جایی که 14 نفر از شهدای گلزار اهل سنت و افغانستانی و مقید به شهید سلیمانی بودند و خون سنی و شیعه را در کنار هم قرار داد که نشان دهنده اثر فرهنگی شخصیت تربیت شده دینی شهید سلیمانی است.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این دیدار ضمن تسلیت حادثه تروریستی گلزار گفت: شاید تا به حال کسی شهادت را به عنوان عمل فرهنگی در جامعه بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: فرهنگ شهادت را از امام حسین(ع) به ارث برده ایم

چمران: فرهنگ شهادت را از امام حسین(ع) به ارث برده ایم