مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:302023-12-31اقتصادي

ساخت 113 بوستان مادر و کودک در دستور کار سازمان بوستان ها


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بر اساس طرح «من شهردارم» 113 بوستان مادر و کودک در دستور کار سازمان بوستان ها قرار گرفته است که از این تعداد 20 بوستان مطابق با طرح «من شهردارم» وارد مرحله اجرایی شده است که بزودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بر اساس طرح من شهردارم 113 بوستان مادر و کودک در دستور کار سازمان بوستان ها قرار گرفته است که از این تعداد 20 بوستان مطابق با طرح من شهردارم وارد مرحله اجرایی شده است که بزودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نظری با اعلام این مطلب، گفت: بوستان های مادر و کودک براساس اسناد فرادستی و طبق مصوبه کارگروه فنی کمیسیون ماده 5 ساخته شده یا در حال ساخت است.

وی با بیان این که تعداد محلات هدف ساخت بوستان های مادر و کودک تا پایان برنامه چهارساله چهارم 227 محله از 353 محلات شهر تهران است، اظهار کرد: طرح بوستان مادر و کودک در مرحله اول در سال 1400 – 1401 به صورت آزمایشی در 28 بوستان اجرا شده است.

وی با اشاره به این که در سال 1402 پس از ابلاغ لیست بوستان های اختصاص یافته برای ساخت و راه اندازی بوستان های مادر و کودک در طرح من شهردارم و در فاز دوم طرح، تعداد 113بوستان مادر و کودک در دستور کار قرار گرفته و مقرر گردیده پس از ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 113 بوستان مادر و کودک در دستور کار سازمان بوستان ها

ساخت 113 بوستان مادر و کودک در دستور کار سازمان بوستان ها