مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:052024-01-19سياسي

مسوولان به حل مشکل کارگران اخراجی کارخانه نساجی بروجرد کمک کنند


امام جمعه بروجرد خواستار کمک مسؤولان برای حل مشکل اخراج کارگران نساجی بروجرد شد و گفت: نساجی در 2 سال گذشته 420 میلیارد تومان وام گرفته اما متاسفانه کارگران را اخراج می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: جبهه مقاومت شکست ناپذیر است و آمریکا و اسراییل توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارند.

وی اظهار داشت: جبهه استکبار با تمام توان بیش از 100 روز است که غزه را هدف قرار داده، حماس اعلام کرده 14 درصد نیروها را وارد جنگ کرده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره حملات تروریستی در کرمان و راسک و سوریه که باعث شهادت تعدادی از هموطنان شد، گفت: سپاه پاسداران با موشک باران مقرهای تروریست ها، جواب کوبنده به تروریست ها و صهیونیست ها داد.

حسینی افزود: در اربیل مرکز جاسوسی صهیونیست ها مورد هدف موشک های نقطه زن قرار گرفت، در پاکستان نیز 10 سال است که تروریست ها مستقر شدند، شهادت تعداد از پاسداران در سال های گذشته توسط تروریست های مستقر در پاکستان بود که سپاه مقر تروریست های را در پاکستان هدف قرار داد.

وی اظهار داشت: حملات موشکی سپاه پاسداران، حامل پیام به دشمنان است، دشمنان در صورت شرارت ضربه خواهند خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان به حل مشکل کارگران اخراجی کارخانه نساجی بروجرد کمک کنند

مسوولان به حل مشکل کارگران اخراجی کارخانه نساجی بروجرد کمک کنند