مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:202023-12-25سياسي

سخنرانی سردار لیالی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی نهاوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از تجمع مردمی با هدف گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در مصلی نماز جمعه خبر داد و گفت: در این مراسم سردار لیالی معاون سیاسی اسبق سپاه قدس و از همرزمان سردار سلیمانی سخنرانی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند حجت الاسلام حسین گروسی عصر امروز در جلسه هماهنگی مراسم نهم دی ماه و سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن جلسات تبلیغات اسلامی اظهار کرد: نهم دی سال 88 با حضور پرشور مردم بار دیگر بصیرت ملت ایران در مقابل سیاست های خصمانه مستکبران، معاندان و فتنه گران به اثبات رسید.

وی افزود: علاوه بر این در راستای جهاد تبیین دستاوردهای حماسه نهم دی که نقش مهمی در ابراز ارادت مردم به ولایت و تبعیت از فرامین ایشان داشت برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: عمده ترین برنامه ما تجمع مردمی روز نهم دی ماه در مصلی نماز جمعه است که در این مراسم سردار لیالی معاون سیاسی اسبق سپاه قدس و از همرزمان سردار سلیمانی سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: همچنین با حضور حجت الاسلام محمد راجی از پژوهشگران و محققین حوزه علمیه مشهد برنامه بصیرت افزایی با حضور نخبگان فرهنگی در کانون شهید باهنر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی سردار لیالی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی نهاوند

سخنرانی سردار لیالی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی نهاوند