مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:102024-01-07حوادث

فروش ارزان قیمت تبلت ترفند کلاهبرداری بود


رییس پلیس فتا از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند فروش تبلت ارزان قیمت از بیش از 20 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

- رییس پلیس فتا پایتخت سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی خبر داد که تحت عنوان فروش تبلت ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و اعلام کرد فردی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش تبلت از وی کلاهبرداری کرده است.

شاکی در ادامه گفت: در فضای مجازی مشغول جستجو بودم که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از تبلت های باکیفیت و جدید با قیمت های مناسب را مشاهده کرده و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور یک تبلت خریداری کردم اما بلافاصله پس از واریز وجه من را بلاک کرده و دیگر پاسخی از آنها دریافت نکردم.

 رییس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی گردانندگان صفحه مذکور را شناسایی کردند اعلام کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی مجرم در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ارزان قیمت تبلت ترفند کلاهبرداری بود

فروش ارزان قیمت تبلت ترفند کلاهبرداری بود