مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:362024-01-13اجتماعي

آماده باش گیلان برای مقابله با بارش برف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی نفوذ سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از بامداد امروز شاهد بارش باران در مناطق شرقی و غربی گیلان بودیم.

آغاز بارش باران و برف در گیلان  بنابر گزارش ایستگاه های هواشناسی استان گیلان، شهرستان های رودسر، آستارا، لنگرود، رشت، سنگر، آستانه اشرفیه و لاهیجان شاهد بارش باران بودیم که شهرستان های آستارا و تالش بیشترین بارش ها را به خود اختصاص دادند.

به گفته محمد دادرس رییس سازمان هواشناسی گیلان  سامانه سرد و بارشی تا اواخر وقت فردا در گیلان مستقر است و در  این مدت دمای هوای گیلان هشت تا 12 درجه سلسیوس کاهش می یابد.

طبق اعلام هواشاسی در برخی مناطق جلگه ای مستعد بارش مخلوط برف و باران پیش بینی شده و در غرب گیلان مخلوط برف و باران بیشتر خواهد بود و سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه از گیلان به تدریج خارج می شود.

آمادگی ستاد بحران گیلان برای مقابله با بارش باران و برف  هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان سبب شد تا ستاد مدیریت بحران استان، سریعاً مکاتبات را با فرمانداری ها، اداره کل آب و فاضلاب استان و دیگر نهادهای امدادی و خدمات رسان در خصوص آمادگی لازم برای مقابله با بحران احتمالی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش گیلان برای مقابله با بارش برف

آماده باش گیلان برای مقابله با بارش برف