مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:252024-01-09بين الملل

هشدار ایران درباره ماجراجویی های رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی به «تروریسم سازمان یافته» متوسل شده است، این را سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ناصر کنعانی پس از ترور یکی از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان بیان کرد.

- در پی ترور های هدفمند رژیم صهیونیستی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره تلاش های این رژیم برای گسترش دامنه جنگ در منطقه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی به تروریسم سازمان یافته متوسل شده است، این را سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ناصر کنعانی پس از ترور یکی از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان بیان کرد.

او تداوم جنایات جنگی رژیم اسراییل در سه ماه گذشته که بیش از 23 هزار شهید و قریب به 60 هزار مجروح به همراه داشته و نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و سوریه که به کرات در این مدت انجام شده را از جمله تلاش های آشکار و ماجراجویانه این رژیم در راستای گسترش دامنه درگیری و جنگ در منطقه خواند و درباره خطرات این رویکرد هشدار داد.

رژیم صهیونیستی برای دومین بار ظرف یک هفته اخیر، اقدام به نقض حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان کرد.

این رژیم که اخیرا اقدام به ترور نایب رییس جنبش حماس شیخ صالح العاروری و دو تن از فرماندهان گردان های القسام در بیروت کرده بود، روز دوشنبه 18 دی ماه هم وسام حسن طویل (حاج جواد) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران درباره ماجراجویی های رژیم صهیونیستی

هشدار ایران درباره ماجراجویی های رژیم صهیونیستی