مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:502023-12-24اقتصادي

سقف حقوق اساتید دانشگاه از 1403 برداشته می شود


خوشبختانه از سال 1403 سقف حقوق نیز برداشته خواهد شد.

امیدوارم عده ای دوباره فریاد نزنند که چه حقوق هایی داده می شود! چراکه کشور رقیب و همسایه ما طی یک نامه رسمی اعلام می کند که حاضر است ماهی 72 هزار دلار به استاد ما پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز  امروز در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص تعداد نخبگان استان  اظهار کرد: به طور متوسط پنج نخبه فعال در شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان و حدود 3 هزار نخبه دانشگاهی در این شرکت ها مشغول به فعالیت هستند و نخبگان به طور معمول در واحدهای تحقیق و توسعه ی سایر واحدهای صنعتی استان نیز در حال فعالیت هستند که با توجه به آمار بیش از 3 هزار واحد صنعتی فعال در استان و متوسط دو نخبه ی فعال در واحد تحقیق و توسعه ی این واحد ها، بالای 6 هزار نخبه نیز در این واحدهای صنعتی جهت رشد اقتصادی کشور در تلاش هستند و به نظر می رسد با در نظر گرفتن برخی نخبگان در بخش های دولتی، سازمان ها و اداره ها می توان به راحتی  ادعا نمود که بالای 10 هزار نخبه دانشگاهی در استان در حوزه های مختلف مشغول هستند.

افزایش مهاجرت نخبگان در صورت عدم چاره اندیشی به حل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی نصراله زاده در ارتباط با حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان دانشکاهی تاکید کرد: درصورت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف حقوق اساتید دانشگاه از 1403 برداشته می شود

سقف حقوق اساتید دانشگاه از 1403 برداشته می شود