مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:562024-01-20سياسي

استاندار آذربایجان شرقی درگذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، زین العابدین خرّم در سال 1345 در شهرستان شاهین دژ استان آذربایجان غربی متولد شد، او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک بوده و از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت می باشد و مراتب فرماندهی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را طی کرده بود.

سردار خرّم از جانبازان جنگ تحمیلی و سابقه فرماندهی در عملیات های والفجر 4، نصر 5، کربلای 10 را در دوران جنگ و دفاع مقدس را بر عهده داشته و بعد از قبول قطعنامه 598 و پایان دفاع مقدس، ریاست ستاد تیپ 48 فتح و لشکر استقراری سردشت، فرماندهی سپاه پیرانشهر، سلماس، خوی، معاونت هماهنگ کننده منطقه بسیج استان آذربایجان.

غربی، فرماندهی لشکر عملیاتی 3 حمزه سیدالشهدا، جانشین فرماندهی سپاه شهدا و فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی به مدت 68 ماه از جمله سوابق وی بود.

سردار عابدین خرّم فرماندهی و مدیریت ارشد را از سال های ابتدایی دهه هفتاد در استان های آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این استان ها را در کارنامه داشت.

سردار عابدین خرّم، فرماندهی لشکر عاشورا را قبل از سمت استانداری آذربایجان شرقی بر عهده داشته و مبارزه با مفاسد اقتصادی، احیاء صنایع و پیگیری مشکلات اصناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی درگذشت

استاندار آذربایجان شرقی درگذشت