مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:102024-01-03سياسي

ایثار، اخلاص و تواضع از ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است


به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان، روسای ادارات و نهادها، - ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها "حاج قاسم سلیمانی" مراسم بزرگداشتی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان، روسای ادارات و نهادها، خانواده های معظم شهدا، بسیج و آحاد مردم در مصلای نماز جمعه شهرستان اهر برگزار شد.

امام جمعه اهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)و حضرت امام خمینی(ره)، بر ضرورت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در راستای تقویت ولایتمداری در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده از ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را ایثار و فداکاری، اخلاص و تواضع در برابر ولایت، آزادی و آزادمردی برشمرد و گفت: صفات، ویژگی ها و مکتب حاج قاسم سلیمانی باید در بین مردم و خصوصا نسل جدید جامعه تقویت شود و این وظیفه ما است که ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی قهرمان امت ایران و اسلام و همچنین نمونه ای برجسته از مکتب اسلام ناب حضرت محمدی(ص) و حضرت امام خمینی (ره) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار، اخلاص و تواضع از ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است

ایثار، اخلاص و تواضع از ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است