مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:502024-01-08سياسي

سه پروژه «متاورس» بنیاد حفظ آثار قزوین رونمایی شد


با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح از دستاوردهای فناوری «متاورس» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین رونمایی شد.

- ایسنا/قزوین با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح از دستاوردهای فناوری متاورس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری با حضور در نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی، از سه پروژه متاورس و شبیه سازی و هوش مصنوعی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین رونمایی کرد.

پروژه متاورس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین مربوط به شبیه سازی عملیات شفق سرلشکر خلبان عباس بابایی از شهدای پرافتخار کشور است که شخص می تواند ضمن گفت وگو با شهید بابایی به همراه وی با سوار شدن بر جت نظامی، به مناطق عملیاتی پرواز کند.

یکی دیگر از دستاوردهای اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین پروژه هولوگرام سه بعدی شهید محمد علی رجایی رییس جمهور شهید انقلاب اسلامی است که با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی قابلیت ارتباط با افراد را دارد و می تواند در موضوعات مختلف با آن ها به بحث و گفت وگو بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پروژه «متاورس» بنیاد حفظ آثار قزوین رونمایی شد

سه پروژه «متاورس» بنیاد حفظ آثار قزوین رونمایی شد