مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 06:452024-01-13ورزشي

باید قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم


باید تمام تیم ها را در بازی های جام ملت ها به عنوان حریفان اصلی خود بدانیم و با قدرت برابر آن ها رقابت کنیم تا قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم.

- پیشکسوت فوتبال گفت: باید تمام تیم ها را در بازی های جام ملت ها به عنوان حریفان اصلی خود بدانیم و با قدرت برابر آن ها رقابت کنیم تا قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم.

صمد مرفاوی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی ایران برای شرکت در جام ملت های آسیا، اظهار کرد: تیم ملی ایران در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد و با حضور لژیونرها و بازیکنان توانمند داخلی مجموعه خیلی خوبی داریم .

وی گفت: تیم هایی که در جام ملت حضور پیدا می کنند چه آن هایی که درجه یک و یا درجه دو و سه هستند همه آمده اند تا قدرت خود را به نمایش بگذارند، پس هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

تیم ایران باید اولین دیدار خود را محکم و باقدرت شروع کند.

در کل ایران در گروه خود از نظر سطح فنی بالاتر از سایر تیم هاست اما این ملاک نیست و یقین داشته باشید که تیم ها حتی تیم های ضعیف پرقدرت و با برنامه در این جام حاضر خواهند شد.

مرفاوی خاطرنشان کرد: تیم ایران اولین دیدار خود را باید با قدرت و محکم شروع کند و با پیروزی پرگل در اولین دیدار، خود را برای بازی های بعدی آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم

باید قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم