مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:152024-01-01سياسي

مرکز نوآوری بنیاد برکت در ایلام ایجاد می شود


معاون توسعه زیست بوم دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور، از ایجاد و راه اندازی مرکز نوآوری بنیاد برکت در استان ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام معاون توسعه زیست بوم دانش بنیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور، از ایجاد و راه اندازی مرکز نوآوری بنیاد برکت در استان ایلام خبر داد.

  مهدی ایثاری نیا ، دوشنبه، 11 دی در نشست با معاون اقتصادی استاندار ایلام، اظهار کرد: روحیه کار آفرینی در ایلام غریب واقع شده لذا بر همه دستگاه های مسئول واجب و ضروری است که در این راستا تلاش جهادی کنند و در این حوزه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به صورت جدی وارد عمل می شود.

وی، با بیان اینکه استان ایلام غنی از نخبگان و سرمایه های انسانی است، افزود: باید در زمینه کار آفرینی و نواوری ظرفیت سازی کنیم و از نخبگان در این زمینه استفاده شود تا موجب رونق کسب و کار در استان و در نتیجه موجب توسعه همه جانبه شود.

ایثاری نیا، با اشاره به اینکه وقتی فضای نواوری در استان ایجاد می شود قطعا جوانان نخبه و دلسوز پای کار می آیند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فضای رشد نواوری و حمایت از جوانان استان ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری بنیاد برکت در ایلام ایجاد می شود

مرکز نوآوری بنیاد برکت در ایلام ایجاد می شود