مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:052023-12-27سياسي

پرونده شورایاری ها بسته شد؛ مُهرها را تحویل دهید


بعد از گذشت 5 سال از اعلام غیرقانونی بودن انتخابات شورایاری ها، عضو شورای شهر تهران دیشب درخواست کرد تا شورایاران مُهرها را به شهرداری تحویل دهند.

- گروه شهری خبرگزاری فارس: سالها نام شورایاری را یدک کشیدیم، قرار بود تو اداره شهر کمک رسان و چشم بینای مدیران باشیم، اما در عمل کاره ای نبودیم، شیر بی یال و کوپال که می گن ما بودیم  یک مُهرداشتیم که آن را هم گفتند تحویل دهید ؛ این را یکی از شورایاران محلات تهران می گوید.

نماینده رییس ستاد هماهنگی مشارکت های محلات شهر تهران و معاون قالیباف در شهرداری تهران ناصر امانی دیشب در صفحه شخصی خود نوشت به دلیل پایان دوره قانونی شورایاری ها ، مسوولان شورایاری ها مُهر ویژه را به شهرداری ها تحویل دهند.

اولین دوره انتخابات شورایاری ها در سال 1379  برگزار و آخرین دوره هم در مرداد 1398 با کاندیدا شدن 12 هزار نفر و مشارکت حدود 510 هزار تهرانی انجام شد.

قبل از برگزاری پنجمین دور انتخابات شورایاری ها رییس وقت سازمان بازرسی کل کشور ناصر سراج برگزاری این انتخابات را غیرقانونی عنوان کرد اما انتخابات با دستور معاون اول رییس جمهور وقت اسحاق جهانگیری برگزار شد.

 امروز خبر رسید که فعالیت شورایاری ها به اتمام رسیده و باید رییس یا دبیر محلات مُهرها را به معاونت اجتماعی مناطق تحویل و رسید بگیرند و اگر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده شورایاری ها بسته شد؛ مُهرها را تحویل دهید

پرونده شورایاری ها بسته شد؛ مُهرها را تحویل دهید