مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:452023-12-25سياسي

لزوم ایجاد فضای دائمی برای تولیدات عفاف و حجاب


نمایشگاه «هدی2» با حضور 70 تولیدکننده ملزومات حجاب و عفاف در مرکز آفرینش های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

- نمایشگاه هدی2 با حضور 70 تولیدکننده ملزومات حجاب و عفاف در مرکز آفرینش های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه در نمایشگاه هدی 2 محصولاتی متناسب با سبک ایرانی -اسلامی ارائه شد اظهارکرد: امسال دومین دوره از نمایشگاه هدی برگزار شد؛ دور اول برگزاری این نمایشگاه به مناسبت روزعفاف و حجاب در تیرماه سال جاری به مدت 10 روز برگزار شد و هدی2 هم از 22 آذرماه تا یکم دی ماه میزبان شهروندان بود.

مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران با بیان اینکه این نمایشگاه با زیرساخت حدود یکهزار مترمربع برگزارشد، افزود: خدمات بیشترغرفه ها ملزومات عفاف و حجاب بود؛ تولیداتی همچون انواع چادرها، روسری، لباس کودک و نوجوان، غرفه های دوخت رایگان چادر و حتی تعویض چادرهای نو با کهنه و نذر حجاب ارائه شد.

در این نمایشگاه برخی از صاحبان برند حجاب وعفاف وهمچنین کسب و کارهای خرد خانگی حضور داشتند و محصولات خود را به معرض فروش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد فضای دائمی برای تولیدات عفاف و حجاب

لزوم ایجاد فضای دائمی برای تولیدات عفاف و حجاب