مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:452024-01-18اقتصادي

تسهیلات مسکن روستایی در دو بخش 350 میلیون تومان و تسهیلات متمم پرداخت می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در جلسه هم اندیشی بانک های عامل در خصوص روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی استان اردبیل گفت: تسهیلات مسکن روستایی در دو بخش تسهیلات 350 میلیون تومان و تسهیلات متمم پرداخت می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در جلسه هم اندیشی بانک های عامل در خصوص روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی استان اردبیل گفت: تسهیلات مسکن روستایی در دو بخش تسهیلات 350 میلیون تومان و تسهیلات متمم پرداخت می شود.

حامد کیخسروی 28 دی در این جلسه با اعلام این خبر افزود: تسهیلات مسکن روستایی از محل اعتبار امسال در دو بخش شامل تسهیلات 350 میلیون تومان و تسهیلات متمم پرداخت می شود.

وی با ابراز رضایت از همکاری بانک تجارت استان در جذب تسهیلات مسکن روستایی در سنوات گذشته تصریح کرد: تسهیلات متمم شامل متقاضیانی است که از تسهیلات سنوات گذشته بهره مند شده اند و ساختمان آنها نیمه تمام مانده است.

کیخسروی افزود: امیدواریم با مشارکت بانک های عامل این تسهیلات هرچه سریع تر در اختیار متقاضیان واجد شرایط روستایی قرار گیرد تا بتوانند واحدهای مسکونی نیمه تمام خود را به اتمام رسانده و در خانه های خود ساکن شوند.

پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در شعبات این بانک شروع شده است رضا اسکندری زنجانی، مدیر امور شعب یکی از بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مسکن روستایی در دو بخش 350 میلیون تومان و تسهیلات متمم پرداخت می شود

تسهیلات مسکن روستایی در دو بخش 350 میلیون تومان و تسهیلات متمم پرداخت می شود