مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:102024-01-02بين الملل

رژیم صهیونیستی اعلام کرد در جلسه دیوان کیفری بین المللی شرکت می کند


در پی شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی به دیوان کیفری بین المللی، مقامات این رژیم تصمیم به حضور در جلسه این دادگاه گرفته اند.

- در پی شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی به دیوان کیفری بین المللی، مقامات این رژیم تصمیم به حضور در جلسه این دادگاه گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند که در جلسه دیوان کیفری بین المللی برای رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی از این رژیم به دلیل جنگ نسل کشی در غزه مشارکت کنند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در این باره به نقل از تزاخی هانگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نوشت که رژیم صهیونیستی با این تصمیم در تقلا است که مانع از صدور حکمی علیه خود در رابطه با نسل کشی در غزه شود.

هانگبی گفت: اسراییل کنوانسیون مبارزه با نسل کشی را ده ها سال پیش امضا کرده است و ما قطعاً بحث درباره آن را تحریم نمی کنیم، ما حضور خواهیم داشت و به شکواییه پوچ که یک توطئه است پاسخ خواهیم داد.

طبق این گزارش، تصمیم حضور در جلسه دیوان کیفری بین المللی پس از بررسی های جدی با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

آفریقای جنوبی پیشتر یک دادخواست قضایی را به دیوان کیفری بین المللی ارائه داد و در آن تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت های کشتار جمعی در غزه شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی اعلام کرد در جلسه دیوان کیفری بین المللی شرکت می کند

رژیم صهیونیستی اعلام کرد در جلسه دیوان کیفری بین المللی شرکت می کند