مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:252024-01-16پزشكي

تعطیلی 107 مرکز غیر مجاز زیبایی استان فارس در سال جاری


به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 107 مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان فارس شناسایی و تعطیل شده اند.

- ایسنا/فارس به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 107 مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان فارس شناسایی و تعطیل شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه تمامی مکان های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند، یادآور شد: دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی برابر قانون برخورد می شود.

مهرداد شریفی افزود: انجام هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز نیز یک اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است و مردم در مراجعه به این مراکز لازم است از حضور پزشک اطمینان پیدا کنند.

شریفی با بیان اینکه شهروندان، فریب تبلیغات خدمات زیبایی پوست و مو را در فضای مجازی نخورند، ادامه داد: درصد بالایی از صفحاتی که در شبکه های مجازی تبلیغات خدمات زیبایی را انجام می دهند، اگر فاقد آدرس مشخص هستند، غیرمجاز محسوب می شوند.

وی مردم را رکن اصلی و مطالبه گر در ارائه خدمات سلامت استاندارد دانست و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 107 مرکز غیر مجاز زیبایی استان فارس در سال جاری

تعطیلی 107 مرکز غیر مجاز زیبایی استان فارس در سال جاری