مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:302023-12-25بين الملل

اندر حکایت دروغ های بنی اسراییلی


«اینطور به نظر می رسد، همانگونه که عملیات طوفان الاقصی در تاریخ جاودانه شده، ابعاد و پیامدهای آن نیز صرفا محدود به هفتم اکتبر نیست و همچنان باید انتظار آشکار شدن جلوه هایی تازه از این عملیات و البته افشا شدن دروغگویی های هرج ومرج گونه و آشفته صهیونیست ها را داشته باشیم.

- اینطور به نظر می رسد، همانگونه که عملیات طوفان الاقصی در تاریخ جاودانه شده، ابعاد و پیامدهای آن نیز صرفا محدود به هفتم اکتبر نیست و همچنان باید انتظار آشکار شدن جلوه هایی تازه از این عملیات و البته افشا شدن دروغگویی های هرج ومرج گونه و آشفته صهیونیست ها را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت الف نوشت:قریب به 80 روز از اجرای موفقیت آمیز عملیات طوفان الاقصی که در قالب آن ضربات کاری بر پیکره رژیم اشغالگر قدس وارد شد، می گذرد؛ عملیاتی که برخی ناظران و تحلیلگران به آن عنوان عملیات قرن را داده اند و بسیاری نیز بر این گزاره تاکید دارند که این عملیات عملا تاریخ را برای رژیم صهیونیستی به بعد و قبل از خود تقسیم کرده است.

یکی از اصلی ترین پیامدهای عملیات طوفان الاقصی برای رژیم اشغالگر قدس، آشکار شدن نقطه ضعف های بزرگ این رژیم در حوزه مسائل امنیتی و در هم شکسته شدن اقتدار متصور و خیالی اطلاعاتی و نظامی آن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر حکایت دروغ های بنی اسراییلی

اندر حکایت دروغ های بنی اسراییلی