مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:002023-12-31سياسي

خودرویی که وارد نشد و برنجی که وارد شد در صحن مجلس


نمایندگان مجلس شورای اسلام، امروز یکشنبه 10 دی ماه در صحن علنی مجلس نکات مهمی اعم از کمرشکن شدن اجاره بها، واردات برنج و رسیدگی به فساد چای دبش و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارپارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه 10 دی ماه در صحن علنی مجلس نکات مهمی اعم از کمرشکن شدن اجاره بها، واردات برنج و ضرورت رسیدگی فوری در فساد چای دبش و.

را بیان کردند که مهمترین مطالب بیان شده توسط نمایندگان در صحن علنی مجلس به شرح زیر است؛ پرداخت فقط یک سوم پاداش به بازنشستگان 2 وزارتخانه محمدرضا صباغیان نماینده  مهریز، بافق و خاتم در مجلس شورای اسلامی، در تذکری به رییس مجلس گفت: پاداش بازنشستگان اعم از بازنشستگان وزارت خانه های بهداشت و آموزش و پرورش یک سال است که پرداخت نشده و برخی تنها یک سوم از پاداش خود را دریافت کرده اند.

تذکر به 2 وزیر در مورد پرداخت نکردن پاداش پایان خدمت بازنشستگان  کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ، در تذکری خطاب به وزیران آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اظهار کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشکده های علوم پزشکی و فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است.

تا کی باید حقوق این افراد زیر پا گذاشته شود؟ انتظار می رود با توجه به این که هر روز شاهد پایین آمدن ارزش پول و به دنبال آن کاسته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرویی که وارد نشد و برنجی که وارد شد در صحن مجلس

خودرویی که وارد نشد و برنجی که وارد شد در صحن مجلس