مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:102024-01-20سياسي

پیام رییس جمهور درپی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی


رییس جمهور در پیامی درگذشت استاندار فقید آذربایجان شرقی را به مردم شریف این استان، خانواده مکرم و همه دوستداران آن فقید سعید تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آیت الله سید ابراهیم رییسی با تسلیت درگذشت مرحوم زین العابدین خرم تصریح کرد: این خدمتگزار متعهد و پرتلاش، با روحیه جهادی و حضور مسئولانه در عرصه های مختلف خدمتگزاری، کارنامه پرباری از خود بر جای گذاشت که به یقین در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان آذربایجان شرقی باقی خواهد ماند.

رییس جمهور در ادامه ضایعه درگذشت زین العابدین خرم را به مردم شریف استان آذربایجان شرقی، خانواده مکرم و همه دوستداران آن فقید سعید تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت کرد.

  روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از درگذشت زین العابدین خرم رضوی استاندار این استان خبر داد.

در این اطلاعیه که روز شنبه منتشر شد آمده است: به اطلاع مردم شریف و ولایت مدار آذربایجان شرقی می رساند که سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار جهادی و انقلابی استان مان، پس از عمری مجاهدت در راه آرمان های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ، لحظاتی قبل دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جمهور درپی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

پیام رییس جمهور درپی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی