مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:502024-01-02اقتصادي

رایگان شدن قبض گاز و دریافت پاداش به شرط کاهش 10 تا 35 درصدی مصرف


در صورتی که مشترکان گاز از 16 آذر تا 15 اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، بین 10 تا 35 درصد صرفه جویی کنند، - ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در صورتی که مشترکان گاز از 16 آذر تا 15 اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، بین 10 تا 35 درصد صرفه جویی کنند، نه تنها هزینه ای برای قبض گاز پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه جویی دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم مایلی رستمی امروز 12 دی در جلسه کمیته انرژی و مدیریت سوخت زمستانی استان مازندران با تاکید بر پایداری جریان گاز و صرفه جویی در مصرف، اظهار کرد: ما باید با توجه به رسالتی که داریم از مصارف غیرضرور جلوگیری می کنیم.

وی افزود: این نیاز سازمان هست که یک متر مکعب صرفه جویی کنیم و ما هشدارهای لازم را از فروردین امسال تاکنون به صورت مرتب با ارسال پیامک و با اخطار در صورتحساب های صادره به کلیه ادارات، اماکن مذهبی، ورزشی و آموزشی اعلام کردیم و امیدواریم که این بخش ها صرفه جویی را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، خاطرنشان کرد: ما قطعا برای اینکه سیاست های بخش صرفه جویی رعایت شود، سیاست های تشویقی را نیز در قبض ها اعمال کردیم.

مایلی رستمی تأکید کرد: در صورتی که مشترکان گاز صرفه جویی کنند، نه تنها هزینه ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن قبض گاز و دریافت پاداش به شرط کاهش 10 تا 35 درصدی مصرف

رایگان شدن قبض گاز و دریافت پاداش به شرط کاهش 10 تا 35 درصدی مصرف