مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:052024-01-08فناوري

توسعه بیش از 700پورت مخابراتی در روستاهای شهرستان سقز


با اجرای طرح توسعه و ایجاد زیرساخت های مخابراتی در روستاها، 704پورت ADSL و تلفن ثابت در 10 روستای شهرستان سقز در هفته گذشته ظرفیت سازی شده است.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از مجموع 704 پورت ظرفیت سازی شده تعداد 512 مورد آن مربوط به خط تلفن ثابت و 192پورت آن مربوط به ADSL است.

وی اظهار داشت: پروژه توسعه پورت های اینترنت پرسرعت مخابرات در روستاهای قیلسون، شمسه، هیجانان، سرا، کیله شین و قباغلو از توابع شهرستان سقز با ظرفیت سازی 32 پورت در هر روستا اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

حکمت خاطرنشان کرد: در این روستاها 608 پورت ADSL منصوبه وجود دارد که تعداد 192 پورت آن در هفته گذشته ظرفیت سازی شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر از مجموع پورت های منصوبه تعداد 368 پورت آن به مشتریان واگذار شده و امکان واگذاری پورت های جدید به متقاضیان فراهم است.

وی به ظرفیت سازی 512 خط تلفن ثابت در روستاهای باغلوجه، شیخ چوپان، خورخوره و جعفرخان از توابع شهرستان سقز اشاره داشت و عنوان کرد: در هرکدام از روستای یاد شده 128 خط تلفن ثابت دایر شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: با اجرای پروژه تغییر و تعویض سوییچ تلفن ثابت به سیستم های جدید شاهد بهبود کیفیت و ارتقا سطح کمی خدمات سرویس تلفن ثابت در این روستاها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بیش از 700پورت مخابراتی در روستاهای شهرستان سقز

توسعه بیش از 700پورت مخابراتی در روستاهای شهرستان سقز