مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:472023-12-30سياسي

حماسه 9 دی، مهر تأیید دوباره مردم بر جمهوری اسلامی


استاندار اصفهان، سپاه صاحب ‎الزمان(عج) و شماری از مسوولان با صدور پیام های جداگانه حماسه 9 دی ماه را مهر تأیید دوباره مردم بر جمهوری اسلامی و ماندگار انقلاب و بقای نظام دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حماسه نهم دی 1388 از مهم ترین حماسه ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می شود؛ زیرا این حماسه بزرگ با خنثی سازی این توطئه عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد.

فتنه پدید آمده در بستر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، بر اساس یک سناریو از قبل طراحی شده با الهام از الگوی انقلاب های رنگی ماهیت کاملاً براندازانه داشت و قرارگاه اصلی طراحان این سناریو در خارج از کشور بود و جبهه ای متنوع و متکثر در داخل کشور نیز با سوابق انقلابی و ضد انقلاب مجری و پیاده نظام آن بودند.

ایران اسلامی در 9 دی ماه یکپارچه و مقتدر قیام کرد و با خلق حماسه ای سترگ و تاریخی بساط فتنه و فتنه گران داخلی و خارجی را جمع کرد و این یوم الله مبارک را مظهر بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و انقلابی گری ایرانیان همیشه در صحنه قرار داد.

با گذشت بیش از یک دهه از فتنه 88 و خنثی سازی آن در حماسه نهم دی ماه؛ دشمنان نه تنها دست از توطئه و فتنه گری علیه نظام و میهن اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی، مهر تأیید دوباره مردم بر جمهوری اسلامی

حماسه 9 دی، مهر تأیید دوباره مردم بر جمهوری اسلامی