مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:062024-01-15اجتماعي

محور آستارا به اردبیل باز شد


محور آستارا به اردبیل که به علت کولاک شدید در 2 شب گذشته مسدود شده بود با تلاش یگان های امدادی و راهداران بازگشایی و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  فارس ، در پی وقوع بارش شدید برف و باران در گیلان، از بامداد روز گذشته 55 سانتی متر برف در محور پونل به خلخال و 65 سانتی متر برف در محور اسالم به خلخال شروع به باریدن کرد.

همین امر سبب شد تا 180 مسافر که در حال اعزام به اردبیل و تبریز بودند در جاده آستارا به اردبیل به دلیل مسدود بودن جاده در برف گرفتار شوند که البته در 2 مسجد اسکان اضطراری داده شده بودند.

نیروهای راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان به طور شبانه روزی در 48 ساعت گذشته در حال برفروبی و نمک پاشی به جاده ها بودند تا محور آستارا به اردبیل را هرچه سریعتر بازگشایی کنند.

حال اکنون و به گفته سرهنگ جاور صفاری رییس پلیس راه گیلان محور آستارا به اردبیل که به علت بارش برف و کولاک شدید دو شب گذشته مسدود شده بود صبح امروز با تلاش راهداران و نیروهای امدادی بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

همچنین رییس پلیس راه گیلان از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری از محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت الزام به سفر ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر امکانات و تجهیزات زمستانی لازم برای تردد در محورهای کوهستانی، قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور آستارا به اردبیل باز شد

محور آستارا به اردبیل باز شد