مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:052024-01-12اقتصادي

توسعه 470 متر شبکه توزیع آب در «ایوان»


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان گفت: در 9 ماه ابتدایی سال جاری شبکه توزیع و انشعابات، عملیات 470 متر لوله گذاری را در مناطق مختلف این شهرستان انجام داه است.

- بابک کریمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان، صبح جمعه 22 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: شبکه توزیع و انشعابات در سطح شهرستان ایوان در 9 ماهه امسال با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب این امور، اقدام به لوله گذاری و توسعه  170 متر شبکه در شهر ایوان و 200 متر در روستای خرابانان علیا و 100 متر در شهرک نبوت به صورت امانی کرد.

   وی افزود: با این اقدام، مشکل آب حدود 30 خانوار مرتفع و امکان فروش 40 مورد انشعاب جدید هدف فراهم شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان ادامه داد: در مدت یاد شده، هزار و 113  مورد شکستگی لوله در حوزه خطوط انتقال، شبکه های توزیع و انشعابات در سطح شهرستان توسط اکیپ تعمیرات امور آبفای شهرستان ایوان رفع شده است.

 وی در پایان گفت: با اعلام و گزارش به موقع شکستگی و صرفه جویی در مصرف آب، ضمن جلوگیری از قطعی و کاهش افت فشار در سایر مناطق، می توان  مجموعه آبفا را یاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در  مردادماه سال جاری نیز 600 متر شبکه توزیع آب در شهرستان ایوان توسعه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 470 متر شبکه توزیع آب در «ایوان»

توسعه 470 متر شبکه توزیع آب در «ایوان»