مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 21:352024-01-06حوادث

2 کشته و 3 مجروح بر اثر تصادف دو پراید در فراشبند استان فارس


مدیر جمعیت هلال احمر فراشبند(استان فارس) گفت: این گزارش حاکی از این بود که بر اثر این تصادف 3 نفر مصدوم شده و دو نفر نیز کشته شده و در ماشین گرفتار شدند.

- مدیر جمعیت هلال احمر فراشبند(استان فارس) گفت: این گزارش حاکی از این بود که بر اثر این تصادف 3 نفر مصدوم شده و دو نفر نیز کشته شده و در ماشین گرفتار شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر فراشبند در استان فارس گفت: برخورد رخ به رخ دو پراید با یکدیگر، 3 مصدوم و 2 فوتی برجا گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، امید خسروی با اعلام این خبر گفت: در ساعت 15:43 شنبه گزارشی از مرکز اورژانس مبنی بر برخورد رخ به رخ دو پراید در کیلومتر 120 جاده فیروزآباد- جم به این پایگاه مخابره شد.

مدیر جمعیت هلال احمر فراشبند گفت: این گزارش حاکی از این بود که بر اثر این تصادف 3 نفر مصدوم شده و دو نفر نیز کشته شده و در ماشین گرفتار شدند.

وی افزود: سریعاً 3 نفر نجاتگر از تیم امداد و نجات پایگاه جاده ای شهدای فراشبند با خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

خسروی افزود: نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی و تثبیت صحنه، به انجام کمک های اولیه به مصدومین و رهاسازی 2 جسد گرفتار که شامل یک خانم و یک آقا در دو خودرو بود، اقدام کردند و مصدومین را برای ادامه درمان تحویل عوامل اورژانس دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و 3 مجروح بر اثر تصادف دو پراید در فراشبند استان فارس

2 کشته و 3 مجروح بر اثر تصادف دو پراید در فراشبند استان فارس