مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:552023-12-26سياسي

تمامی تلاش ها معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: انتخابات بزرگ ترین و مهم ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است و تمامی تلاش های ستاد انتخابات این شهرستان معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حسین ابراهیمی کردیانی، امروز در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت  را برای انتخابات برشمردند که باید به عنوان یک نقشه راه مورد توجه عوامل ستاد انتخابات قرار گیرد.

وی افزود:انتخابات امسال با توجه به حساسیت ها، تغییرات در قانون و ظرفیت اجرایی و نظارتی با تعامل خوب و ارزشمند در مرحله پیگیری قرار دارد و تقویت انتخابات در چهارچوب مشارکت رقابت امنیت و سلامت انتخابات به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار اضافه کرد:رعایت عدالت انتخاباتی در حوزه اجرا موضوع مهمی است که دستورالعمل های انتخاباتی  مبنی بر عدم دخالت مدیران و کارکنان  در بحث ورود به مباحث انتخاباتی ابلاغ شده است که باید نسبت این موضوع توجه ویژه ای داشته  تا حساسیتی ایجاد نشود.

ابراهیمی با بیان اینکه در فرایند برگزاری انتخابات اصل بی طرفی اعضای هیات اجرایی کامل و محسوس در دستگاه اجرایی رعایت شود،تصریح کرد:در حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی تلاش ها معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است

تمامی تلاش ها معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است